Behandlingar

Denne sida er under oppdatering

Undersøkjing

Ei grundig undersøkjing er viktig for å oppdage aktuelle og potensielle problem, og for å kunne legge ein bra behandlingsplan.

Me har moderne, digital røntgen og panoramarøntgen for å kunne diagnostisere så nøyaktig som mogleg.

I forbindelse med undersøkjinga kontrollerer me tenner og tannkjøt, rensar tannstein etter behov og kjem med forslag til korleis du kan unngå problem i framtida.

Tannkjøtsbehandling

Betennelse i tannkjøtet, periodontitt, er ein ganske vanleg sjukdom. Symptoma er ofte blødning frå tannkjøtet og dårlig ånde. Periodontitt fører til tap av feste for tennene, og tap av tenner viss ein ikkje vert behandla for det.

Viss vi påviser periodontitt, vil vi gjennomføre ei grundig rensing av tennene, instruere i korleis ein kan stoppe utviklinga av sjukdommen, og setje opp hyppige kontrollar for å vere sikker på at sjukdommen ikkje utviklar seg.

Nokre gongar kan det vere naudsynt å operere tannkjøtet, eller henvise til spesialist.

Fyllingar, kroner og bruer

Kirurgi

Consectetur adipisicing eiumod incididunt labore dolore commodo consequa reprehenderit in voluptate a cillum dolore pariatur excepeur int occaecat cupidatat proiden deserunt mollianim laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, qus nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium laudantium.